Известие

Collapse
No announcement yet.

...на 1000км ми гори цялото масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ...на 1000км ми гори цялото масло

    Добро утро колеги! Проблема ми е следния от както съм я взел Алфата ми гори адски много масло...на 1000км ми гори цялото масло.Преди 1000км на 20.08.2010 беше на ремонт това е списъка с обслужването "Сигменти 305лв., гарнитура к-т 325лв., биелни лагери 48лв.,Шлайф на глава 20лв., маслен ф. 8лв., Масло Selenia 10w40 4л. 65лв." и ми взеха 550лв за работата.Ето 1000км пак ми гори масло.Преди малко пак щях да ходя до сервиза, но нали е празник неработили...Е вече от къде идва проблема? + това трябва да оправям и Възвратен механизъм/водач под педала на съединителя...
    __________________________________________________ __
    Alfa romeo 166 T.Spark 2.0 2002г. 6 степена кутия. 9.7 на 100


  • #2
    Тези 550 лв май са били напразно дадени. Подобен разход на масло през сегментите е направо невъзможен. Обаче през турбината е напълно реален Отделно има вероятност да ти се запали маслото в изпускателния тракт. Ако нямаш сериозен теч от двигателя някъде, 99% е от турбината.
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      Гумички на клапани!? Моята гореше литър на 1000км, сега не гори грам Та това което казвам е да сваляш главата - ще хвръкнат 400-500лв, няма начин след като са я затворили така. Ако са някакви съвестни може да не ти хващат труда за 2-рото отваряне, в което се съмнявам . .
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
        Тези 550 лв май са били напразно дадени. Подобен разход на масло през сегментите е направо невъзможен. Обаче през турбината е напълно реален Отделно има вероятност да ти се запали маслото в изпускателния тракт. Ако нямаш сериозен теч от двигателя някъде, 99% е от турбината.
        Пламене,събуди се колата е ТС не е ЖТД
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Картерна вентилация?
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
            Картерна вентилация?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Гумички на клапани!? Моята гореше литър на 1000км, сега не гори грам Та това което казвам е да сваляш главата - ще хвръкнат 400-500лв, няма начин след като са я затворили така. Ако са някакви съвестни може да не ти хващат труда за 2-рото отваряне, в което се съмнявам . .
              По принцип, ако сме бяла държава не би трябвало въобще 1 стотинка да му вземат, след като първия път са го одрали вече...и колата пак гори масло!?!?!?
              300лв за сегменти? За 2.0ТС? Комплект гарнитури пак 300лв?!?!?!? Тука момчето е дало реалната цена по 2 и отделно за труд 550лв....

              Така, че отивай утре и им кажи, че нищо не са свършили и да си оправят "творението"...

              Между другото гледал ли си колата от долу дали тече от някъде след ремонта?
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                По принцип, ако сме бяла държава не би трябвало въобще 1 стотинка да му вземат, след като първия път са го одрали вече...и колата пак гори масло!?!?!?
                300лв за сегменти? За 2.0ТС? Комплект гарнитури пак 300лв?!?!?!? Тука момчето е дало реалната цена по 2 и отделно за труд 550лв....

                Така, че отивай утре и им кажи, че нищо не са свършили и да си оправят "творението"...

                Между другото гледал ли си колата от долу дали тече от някъде след ремонта?
                Навик ми е станало ей така от нищото да я гледам отдолу, но Не няма течове там...а че са ми взели двойно въобще си нямах представа за това просто си казах "хубава кола- много пари".Толкова пари за нищо.Както каза колегата още утре отивам.
                __________________________________________________
                Alfa romeo 166 T.Spark 2.0 2002г. 6 степена кутия. 9.7 на 100

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Пламене,събуди се колата е ТС не е ЖТД
                  Сякаш си прав Къде съм гледал...и аз не знам
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #10
                    След първия ремонт изминах малко над 2000км. а 500км. преди това се оказа, че имам теч от Втулка на коляновия вал...Ок кихнах още 200лв. и ето че 500км. след втория ремонт пак маслото ми е на минимум...е вече от какво може да е?!?!?!?!?
                    __________________________________________________ __
                    Alfa romeo 166 T.Spark 2.0 2002г. 6 степена кутия. 8.7 на 100

                    Comment


                    • #11
                      Аз тоя път ще пробвам да ти покажа казаното 2-3 поста по-нагоре "картерна вентилация" http://clubalfaromeo.com/forum/showp...7&postcount=30

                      Успех.

                      Comment


                      • #12
                        И гумичките на клапаните колега, вече ти беше казано. Често овцата не е толкова черна колкото изглежда, ма човек кат се хване за най-лошото...те така става
                        166, 2.4 JTD'00

                        Comment


                        • #13
                          А горе долу някаква цена за ремонта можете ли да ми кажете колеги?
                          __________________________________________________ ___
                          Alfa romeo 166 T.Spark 2.0 2002г. 6 степена кутия. 8.7 на 100

                          Comment


                          • #14
                            Колега поразходи се по скрападжийските раздели 33 и класически
                            Там ще видиш как стават нещата
                            Одрали са те без резултат!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от svrusev Покажи съобщение
                              А горе долу някаква цена за ремонта можете ли да ми кажете колеги?
                              __________________________________________________ ___
                              Alfa romeo 166 T.Spark 2.0 2002г. 6 степена кутия. 8.7 на 100

                              Палиш колата и право в София, избираш си един от форумните сервизи и да погледнат колата преди да си получил инфаркт, че ще те съсипят финансово и психически тия пишман майстори. След смяна на сегменти лагери и добре направена глава ТС в 99% от случайте спира да бара маслото
                              Last edited by thecleaner; d.m.y г., 00:29.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment

                              Working...
                              X